Skuteczny marketing dla przedsiebiorców

każdy artykuł wniesie coś nowego do Twojego biznesu

Proces konwersji leada na klienta – od A do Z

Proces konwersji leada na klienta – od A do Z

Jeśli Twoja sprzedaż działa, ale nie do końca na taką skalę, jakbyś sobie życzył, ten artykuł pomoże Ci wesprzeć Twój proces konwersji/sprzedaży. Robienie wyników na zimnych kontaktach, to na pewno bardzo frustrujące zadanie, zarówno dla Ciebie, jak i dla Twoich...

czytaj dalej
Jak skutecznie podnosić ceny

Jak skutecznie podnosić ceny

Cześć, Łowco. Dzisiaj sprzedam Ci z pozoru bardzo prosty koncept. Przydatny w szczególności dla sprzedających wiedzę i specjalistów - posiadając sklep internetowy trzeba w to włożyć trochę IQ, bo można zostać bez sprzedaży, zamiast podwoić swój biznes. Dzisiejszy...

czytaj dalej
Dlaczego od cross-sell’u zależy życie Twojego biznesu

Dlaczego od cross-sell’u zależy życie Twojego biznesu

Chciałbym się z Tobą dziś podzielić pewną ideą, która pozwoli nie tylko przeżyć Twojemu biznesowi, ale i prężnie się rozwijać, generując dla Ciebie dodatkowe strumienie gotówki. Cross-selling brzmi mi najfajniej, więc użyłem go, jako clickbait. W rzeczywistości...

czytaj dalej
Paliwo nuklearne twojego e-biznesu. Jak budować plemię

Paliwo nuklearne twojego e-biznesu. Jak budować plemię

Parę lat temu w marketingu online działało jeszcze dosłownie wszystko. Wystarczyło wziąć komórkę (jakość wtedy była paskudna) nagrać się, mówiąc kilka mądrych słów. Wysłać 2, 3 maile z filmami z wiedzą, a w kolejnym sprzedać i pieniądze pojawiały się na koncie. Często...

czytaj dalej
Pozycjonowanie największą siłą Twojego e-biznesiu

Pozycjonowanie największą siłą Twojego e-biznesiu

Nie mówię o pozycjonowaniu w Google. Piszę o prawdziwym pozycjonowaniu, o pozycjowaniu Twojej marki. Parę lat wstecz otrzymałem od mojego mentora - Fryderyka Karzełka - płyty niemieckiego szkoleniowca o tytule "Positionierung". Skoro umiem niemiecki i poleca tak zacna...

czytaj dalej
Daniel_Wilczek_Skuteczny_marketing_okladka

Skuteczny Marketing

W drugiej dekadzie XXI wieku skuteczny marketing to budowa swojego plemienia. Budowa plemienia z kolei to połączenie empatii ze skuteczną strategią marketingową. Naucz się, jak prowadzić skuteczny marketing online w Twojej firmie.