Skuteczny marketing dla przedsiebiorców

każdy artykuł wniesie coś nowego do Twojego biznesu

Wywoływanie myśli – czyli jak ogrzać leada

Wywoływanie myśli – czyli jak ogrzać leada

Większość firm, czy marek osobistych ma swego rodzaju kryzys tożsamości. Nie do końca wiedzą, czym się zajmują, mają za słaby marketing, żeby świadomie rezygnować z obsługi niewłaściwych klientów, a co gorsza nie budzą żadnych emocji w ludziach. To jest już w zasadzie...

czytaj dalej
Indoktrynacja

Indoktrynacja

Jeśli regularnie wypuszczasz kontent, a sprzedaż wciąż jest niezadowalająca, jest duża szansa, że pomijasz jeden z kilku punktów z tego schematu marketingowego: W tym artykule zajmiemy się indoktrynacją. Indoktrynacja to materiały pokazywane ludziom, którzy już coś o...

czytaj dalej
Proces konwersji leada na klienta – od A do Z

Proces konwersji leada na klienta – od A do Z

Jeśli Twoja sprzedaż działa, ale nie do końca na taką skalę, jakbyś sobie życzył, ten artykuł pomoże Ci wesprzeć Twój proces konwersji/sprzedaży. Robienie wyników na zimnych kontaktach, to na pewno bardzo frustrujące zadanie, zarówno dla Ciebie, jak i dla Twoich...

czytaj dalej
Jak skutecznie podnosić ceny

Jak skutecznie podnosić ceny

Cześć, Łowco. Dzisiaj sprzedam Ci z pozoru bardzo prosty koncept. Przydatny w szczególności dla sprzedających wiedzę i specjalistów - posiadając sklep internetowy trzeba w to włożyć trochę IQ, bo można zostać bez sprzedaży, zamiast podwoić swój biznes. Dzisiejszy...

czytaj dalej
Dlaczego od cross-sell’u zależy życie Twojego biznesu

Dlaczego od cross-sell’u zależy życie Twojego biznesu

Chciałbym się z Tobą dziś podzielić pewną ideą, która pozwoli nie tylko przeżyć Twojemu biznesowi, ale i prężnie się rozwijać, generując dla Ciebie dodatkowe strumienie gotówki. Cross-selling brzmi mi najfajniej, więc użyłem go, jako clickbait. W rzeczywistości...

czytaj dalej
Daniel_Wilczek_Skuteczny_marketing_okladka

Skuteczny Marketing

W drugiej dekadzie XXI wieku skuteczny marketing to budowa swojego plemienia. Budowa plemienia z kolei to połączenie empatii ze skuteczną strategią marketingową. Naucz się, jak prowadzić skuteczny marketing online w Twojej firmie.