FUN PACK

Na pewno słyszałeś, że żeby zarabiać na marketingu online musisz mieć: listę e-mailową, duże budżety reklamowe, seo, wypasioną stronę, profil facebook, dobrze napisane oferty itd.

A co gdybym Ci teraz powiedział, że w ciągu 7 lat, w których zajmuję się marketingiem odkryłem, że te wszystkie rzeczy pomagają ale mają drugo albo nawet trzeciorzędne znaczenie? Zainwestuj proszę 5 minut w przeczytanie tego tekstu. A obiecuje, że podzielę się z Tobą tym – co odkryłem.

Jak dolać do Twojego e-biznesu Nuklearne paliwo i co nim jest?

Widzisz prawie dekadę temu jak każdy początkujący marketer, rzuciłem się do nauki ważnych rzeczy. Pisanie ofert, układanie lejków sprzedażowych, oferty video, stworzenie stron  internetowych itd. Stosowałem to u mnie i u moich klientów, i efekty były bardzo zadawalające.

A co jeśli nas skopiują?

Pewnego dnia zrozumiałem jednak, że konkurencja może nas skopiować, obniżyć ceny, nauczyć się tych samych metod i co odpowiem klientowi jeśli do mnie wróci po lepsze metody? Sory taki mamy klimat? Wiedziałem, że nie ma takiej opcji… zacząłem analizować, szukać, testować i sprawdzać…

Co odkryłem:

Trzy metody jak zdobywać więcej klientów na nawet bardzo konkurencyjnych rynkach

Przedstawię Ci w kolejności w jakiej należy zrobić rzeczy, które odkryłem. Także nawet jeśli nie skorzystasz z propozycji, która dla Ciebie przygotowałem. Będziesz mógł w nowy sposób spojrzeć na Twój biznes i wdrożyć kilka wskazówek.

Po pierwsze: pozycjonowanie

Nie absolutnie, nie w google. Pozycjonowanie jako to co Cię wyróżnia, jako to co mówi rynkowi kim jesteś, dlaczego warto robić z Tobą biznes, dlaczego warto zapłacić za Twoją usługę więcej ale też jako to co mówi rynkowi kim jesteś, z kim nie chcesz robić biznesu.

Jeśli masz firmę, która sprzedaje wiedzę, jesteś specjalistą/konsultantem lub masz e-sklep jesteś tu bardzo mile widziany. Mogę Ci pomóc regularnie zwiększać przychody Twojego biznesu, sprawdzonymi strategiami.

Jeśli jednak pracujesz na etacie, wolę z Tobą nie pracować. Oczywiście nikt nie broni Ci być ambitnym ale wszędzie odnoszę się do sytuacji stricte firmowych, więc nie skorzystasz na tym tak dużo.

Jak Ty możesz to wykorzystać?

Zwróć uwagę na ten system –

Jeśli masz firmę TAK —————– Jeśli pracujesz na etacie NIE

 

Stawiam linię kto skorzysta, jednocześnie wywołuję uczucie jak to nie dla mnie?

 

Jeśli masz firmę, która sprzedaje

Tutaj masz drugi przykład pozycjonowania. Sugeruję, że jeśli Twój biznes już działa to bardziej Ci pomogę, nie mówię wprost nie lubię pracować z początkującymi, bo szanuję ludzi, którzy chcą się uczyć ale dałem do zrozumienia, że chcę pracować z poważnymi zawodnikami bo oni więcej skorzystają na współpracy ze mną.

Jeśli sprzedajesz wiedzę, jesteś specjalistą/konsultantem lub masz e-sklep jesteś tu bardzo mile widziany Mogę Ci pomóc regularnie zwiększać przychody Twojego biznesu, sprawdzonymi strategiami.

Tutaj bardzo wyraźnie zaznaczam kto skorzysta i w jaki sposób, i że mam już w tym doświadczenie. Śmiało – masz skorzystać z tej lektury a nie tylko kupić moją książkę. Weź kartkę papieru i zanotuj odpowiedź na te pytania:

  1. Z kim bym pracował, jeśli dostawałbym pieniądze tylko za efekty moich klientów(sprzedające wiedzę, specjaliści/konsultanci, właściciele e-sklepów).
  2. W czym im pomagasz, że uznałeś, że to właśnie oni najbardziej skorzystają na współpracy z Tobą? (regularne zwiększanie przychodu)
  3. W końcu co Cię wyróżnia, co sprawia, że różnisz się od całej tej reszty, która nie chce ulepszać swojego biznesu i nie szuka wiedzy? (sprawdzonymi strategiami) i mały sekret, który był wcześniej.

co odpowiem klientowi jeśli do mnie wróci po lepsze metody? Sory taki mamy klimat? Wiedziałem, że nie ma takiej opcji

Dałem Ci wyraźnie do zrozumienia, że nie porzucam moich klientów i cały czas myślę jak im pomóc.

Śmiało spróbuj zrobić powyższe ćwiczenie.

Spróbuj, jeśli przez to ćwiczenie uciekniesz z tej oferty jak twierdzą nauki o marketingu. Nie rozpraszaj klienta, skup się na jednej akcji. Tak to ważne ale w tym momencie chcę mieć już tylko ludzi, którzy na tyle rozumieją korzyści jakie mogą wyniknąć ze współpracy między nami, że uciekinierzy i ludzie ze słomianym zapałem mnie nie interesują.

Po drugie: zbuduj swoje plemię

Weszliśmy w erę tzw. samotności internetowej. To moje określenie tak przy okazji. Ludzie siedzą z głową w smartfonach, komputerach przez co mając cały czas kontakt z całym światem paradoksalnie czują się coraz bardziej samotni. I jak setki tysięcy lat temu zaczynają łączyć się w plemiona.

Plemię marketingu online, plemię przedsiębiorców, plemię chcących od życia więcej, plemię dążących do wolności.

Nie będę pisał czegoś w stylu – Ale co jeśli produkuje gwoździe? Określiłem kto skorzysta na współpracy (sprzedający wiedzę, specjaliści/konsultanci, właściciele e-sklepów)

A każdy z was może zbudować swoje plemię. Plemię odchudzających się, plemię zainteresowanych wędkarstwem, Jak w tym e sklepie sprzedajesz te gwoździe to możesz stworzyć plemię majsterkowiczów(zostań bohaterem w swoim domu).

Zaraz niech zerknę do książki, żeby Ci to dobrze opisać.

Jak budować swoje plemię

Twoimi klientami są ludzie tacy jak Ty. Którzy chcą rozwiązać swoje problemy, spełnić swoje wizje i  wiedzieć, że dobrze inwestują swoje pieniądze.

Żeby ludzie zaczęli ze zwykłych oglądaczy Twojego biznesu stawać się Twoim plemieniem muszą nastąpić 3 rzeczy. Muszą Cię:

  1. Znać
  2. Lubić
  3. Zaufać Ci

Żeby to z kolei nastąpiło musisz włożyć spory wysiłek w to, żeby jak najlepiej im pomagać(zarówno darmowymi próbkami jak i swoimi usługami), musisz się reklamować, żeby w ogóle wiedzieli, że starasz się im pomóc i po trzecie musisz im po prostu przypasować Twój styl.

Tak wiem, że trzeci punkt jest trudny do zaakceptowania. Jak to? To nie wszyscy będą mnie lubić? Jeśli wszyscy będą Cię lubić to jesteś 10 cudem świata. 2 prawdopodobnie Twój marketing jest kompletnie nijaki i mało osób o Tobie wie.

Sekretem jest

Stworzenie wyraźnego wizerunku i wyraźnego podziału kto jest mile widziany a kto nie a później stworzyć tym ludziom ekosystem do rozwoju ich zainteresowań.

Więc jeśli chcesz rozwijać swój biznes i zarabiać konkretne pieniądze w sposób regularny jesteś bardzo mile widziany w naszym plemieniu skutecznego online marketingu

Jeśli jednak jesteś jednym z tych dziwaków, który nie potrafią spać bo mają o piksel obrazek za daleko w prawo albo okazja przefrunie im koło nosa bo w ofrcie była lterówka to darujmy sobie, bo się wykończymy razem.

Za tych dziwaków oberwie mi się ostry hejt jeśli jednak jesteś taki jak ja to prawdopodobnie zrywasz boki, albo już Cię to nie ma, albo już kupiłeś książkę a tu wróciłeś z ciekawości.

Po trzecie: faktycznie ulepszaj proces konwersji

Czyli to o czym mówiliśmy na początku rzuciłem się do nauki ważnych rzeczy. Pisanie ofert, układanie lejków sprzedażowych, oferty video, stworzenie stron  internetowych itd. Mógłbym tu na siłę udawać, że to nie ważne, żeby zwiększać moje pozycjonowanie na inny od reszty ale niestety kłamałbym. A w długoterminowych relacjach szczerość jest najważniejsza.

Miałem wielu klientów, którzy mieli swoje plemiona ba nawet znali się na pozycjowaniu (co się mega rzadko zdarza) ale kompletnie nie mieli pojęcia jak właściwie ułożyć proces konwersji i to powodowało, że ich sprzedaż i tak była bliska zeru.

Dobra ostatnia pomoc w tym tekście bo miałem zająć tylko 5 minut Twojego czasu. Najważniejsze punkty dobrze przygotowanego procesu konwersji(zamiany oglądacza w klienta).

Jeśli podobało Ci się i uważasz za przydatne to co przeczytałeś zapraszam do zakupu książki gdzie znajdziesz więcej tego typu wiedzy:

Daniel_Wilczek_Skuteczny_Marketing_ksiazka_Marketing_dla_przedsiebiorcow_szkoleniowcow_specjalisto_e-sklepow_img_5

297 zł

Szkolenie w platformie e-learningowej

A przepraszam, 53% mojego plemienia nie kupi nic jeśli nie wie od kogo, i że jest to praktyk. Jeśli do tej pory mnie nie znasz to:

Daniel Wilczek

Właściciel agencji reklamowej, współwłaściciel softwarehousu i autor książki o marketingu online.

Marketingiem zajmuje się od 10 lat, od 7 zawodowo. Uczył się z wielu źrodeł ale zawsze powtarza, że najskuteczniejsza wiedza pochodziła od Pawła Danielewskiego i z praktycznych działań.

Pewnego dnia jeden z pracowników zapytał go, czy nie myślał o zrobieniu szkoleń online skoro i tak cały czas przekazuje wiedzę klientom przez telefon. Było masę śmiechu w firmie, że nikt na to wcześniej nie wpadł. I tak powstał projekt szkoleniowy na stronie, którego właśnie jesteś.

Pomagamy budować skuteczne schematy marketingu online: w szczególności firmom sprzedającym wiedzę w postaci kursów online, specjalistom i e-sklepom.

Jeśli szukasz sposobów na więcej klientów, maksymalizację średniego zysku z każdego zdobytego klienta i automatyzację Twojego e-biznesu to jesteś we właściwym miejscu.

A co ja na boga wyprawiam, skoro mogę Ci pokazać moich klientów:

Daniel_Wilczek_Skuteczny_Marketing_ksiazka_Marketing_dla_przedsiebiorcow_szkoleniowcow_specjalisto_e-sklepow_img_5

297 zł

Szkolenie w platformie e-learningowej

Notabene – Paweł Danielewski – mój mentor i jeden z najlepszych markterów w kraju, który robił kampanię dla takich wydarzeń jak NAC i przyjazd Tonego Robinsa do Polski – napisał przedmowę do niej. A skoro tak zacne osoby, jak wymienione powyżej, chcą się ze mną pokazać i mnie polecać, to znaczy, że chyba coś w tym jednak jest. MIŁEJ LEKTURY!

Daniel_Wilczek_Skuteczny_Marketing_ksiazka_Marketing_dla_przedsiebiorcow_szkoleniowcow_specjalisto_e-sklepow_img_5

297 zł

Szkolenie w platformie e-learningowej