Jak zdobywać więcej klientów w sposób ciągły, pomimo rosnącej konkurencji i cen reklam?

Na pewno słyszałeś, że aby zarabiać na marketingu online, musisz mieć: listę e-mailową, duże budżety reklamowe, SEO, wypasioną stronę, profil Facebook, dobrze napisane oferty itd.

A co gdybym Ci teraz powiedział, że w ciągu 7 lat, w trakcie których zajmowałem się marketingiem, odkryłem, że te wszystkie rzeczy pomagają, ale mają drugo- albo nawet trzeciorzędne znaczenie? Zainwestuj proszę 5 minut w przeczytanie tego tekstu. A obiecuję, że podzielę się z Tobą tym, co odkryłem.

Jak dolać do Twojego e-biznesu Nuklearne Paliwo i co nim jest?

Widzisz, prawie dekadę temu, jak każdy początkujący marketer, rzuciłem się do nauki ważnych rzeczy: pisanie ofert, układanie lejków sprzedażowych, oferty video, stworzenie stron internetowych itd. Stosowałem to u mnie oraz u moich klientów i efekty były bardzo zadawalające.

A co jeśli nas skopiują?

Pewnego dnia zrozumiałem jednak, że konkurencja może nas skopiować, obniżyć ceny, albo nauczyć się tych samych metod. I co odpowiem klientowi, jeśli do mnie wróci po lepsze metody? Sorry, taki mamy klimat? Wiedziałem, że nie ma takiej opcji… zacząłem analizować, szukać, testować i sprawdzać…

Co odkryłem:

Trzy metody, jak zdobywać więcej klientów na nawet bardzo konkurencyjnych rynkach

Przedstawię Ci rzeczy, które odkryłem w kolejności, w jakiej należy je zrobić. Także nawet jeśli nie skorzystasz z propozycji, którą dla Ciebie przygotowałem, będziesz mógł w nowy sposób spojrzeć na Twój biznes i wdrożyć kilka wskazówek.

Po pierwsze: Pozycjonowanie

Nie, absolutnie, nie w Google. Pozycjonowanie rozumiane jako to, co Cię wyróżnia, jako to, co mówi rynkowi: kim jesteś, dlaczego warto robić z Tobą biznes, dlaczego warto zapłacić za Twoją usługę więcej, ale również jako to, co mówi rynkowi z kim nie chcesz robić biznesu.

Jeśli masz firmę, która sprzedaje wiedzę, jesteś specjalistą/konsultantem, lub masz e-sklep – jesteś tu bardzo mile widziany. Mogę Ci pomóc regularnie zwiększać przychody Twojego biznesu sprawdzonymi strategiami.

Jeśli jednak pracujesz na etacie, wolę z Tobą nie pracować. Oczywiście nikt nie broni Ci być ambitnym, ale wszędzie odnoszę się do sytuacji stricte firmowych, więc nie skorzystasz na tym tak dużo.

Jak Ty możesz to wykorzystać?

Zwróć uwagę na ten system:

Jeśli masz firmę: TAK —————– Jeśli pracujesz na etacie: NIE

Stawiam linię, kto skorzysta i jednocześnie wywołuję uczucie: jak to, to nie dla mnie?

 

Jeśli masz firmę, która sprzedaje

Tutaj masz drugi przykład pozycjonowania. Sugeruję, że jeśli Twój biznes już działa, to bardziej Ci pomogę. Nie mówię wprost: nie lubię pracować z początkującymi, bo szanuję ludzi, którzy chcą się uczyć, ale dałem do zrozumienia, że chcę pracować z poważnymi zawodnikami, bo oni więcej skorzystają na współpracy ze mną.

 

Jeśli sprzedajesz wiedzę, jesteś specjalistą/konsultantem, lub masz e-sklep – jesteś tu bardzo mile widziany. Mogę Ci pomóc regularnie zwiększać przychody Twojego biznesu sprawdzonymi strategiami.

Tutaj bardzo wyraźnie zaznaczam, kto skorzysta i w jaki sposób, a także to, że mam już w tym doświadczenie. Śmiało – masz skorzystać z tej lektury, a nie tylko kupić moją książkę. Weź kartkę papieru i zanotuj odpowiedź na te pytania:

1. Z kim bym pracował, jeśli dostawałbym pieniądze tylko za efekty moich klientów? 
(sprzedający wiedzę, specjaliści/konsultanci, właściciele e-sklepów)

2. W czym im pomagasz, że uznałeś, iż to właśnie oni najbardziej skorzystają na współpracy z Tobą?
(regularne zwiększanie przychodu)

3. W końcu, co Cię wyróżnia, co sprawia, że różnisz się od całej reszty w Twojej branży?
(sprawdzonymi strategiami)

I mały sekret, który był wcześniej:

Co odpowiem klientowi, jeśli do mnie wróci po lepsze metody? Sorry, taki mamy klimat? Wiedziałem, że nie ma takiej opcji

Dałem Ci wyraźnie do zrozumienia, że nie porzucam moich klientów i cały czas myślę, jak im pomóc.

Śmiało, spróbuj zrobić powyższe ćwiczenie

Spróbuj. Przez to ćwiczenie podobno ryzykuję tym, że uciekniesz z tej oferty – jak twierdzą nauki o marketingu: nie rozpraszaj klienta, skup się na jednej akcji. Tak, to ważne, ale w tym momencie chcę mieć już tylko osoby, które na tyle rozumieją korzyści, jakie mogą wyniknąć ze współpracy między nami, że uciekinierzy i ludzie ze słomianym zapałem mnie nie interesują.

 

Po drugie: zbuduj swoje plemię

Weszliśmy w erę tzw. samotności internetowej. To moje określenie, tak przy okazji. Ludzie siedzą z głową w smartfonach oraz komputerach, mając non stop czas kontakt z całym światem, przez co paradoksalnie czują się coraz bardziej samotni. I jak setki tysięcy lat temu, zaczynają w tym środowisku łączyć się w plemiona.

Plemię marketingu online, plemię przedsiębiorców, plemię tych, którzy chcą od życia więcej, plemię dążących do wolności.

Nie będę pisał czegoś w stylu – ale co, jeśli produkuję gwoździe? Określiłem, kto skorzysta na współpracy (sprzedający wiedzę, specjaliści/konsultanci, właściciele e-sklepów).

A każdy z was może zbudować swoje plemię. Plemię odchudzających się, plemię zainteresowanych wędkarstwem. Jeśli w e-sklepie sprzedajesz te gwoździe, to możesz stworzyć plemię majsterkowiczów („zostań bohaterem w swoim domu”).

 

Zaraz, niech zerknę do książki, żeby Ci to dobrze opisać:

Jak budować swoje plemię

Twoimi klientami są ludzie tacy, jak Ty. Którzy chcą rozwiązać swoje problemy, spełnić swoje wizje i  wiedzieć, że dobrze inwestują swoje pieniądze.

Aby ludzie zaczęli ze zwykłych oglądaczy Twojego biznesu stawać się Twoim plemieniem, muszą nastąpić 3 rzeczy.

Muszą Cię:

1. Znać
2. Lubić
3. Zaufać Ci

Aby to z kolei nastąpiło, musisz włożyć spory wysiłek w to, żeby jak najlepiej im pomagać (zarówno darmowymi próbkami, jak i swoimi usługami), musisz się reklamować, aby w ogóle wiedzieli, że starasz się im pomóc i po trzecie musisz im po prostu przypasować Twój styl.

Tak, wiem, że trzeci punkt jest trudny do zaakceptowania. Jak to? To nie wszyscy będą mnie lubić? Jeśli wszyscy będą Cię lubić, to jesteś 7. cudem świata, albo prawdopodobnie Twój marketing jest kompletnie nijaki i mało osób o Tobie wie.

 

Sekretem jest:

Stworzenie wyraźnego wizerunku i wyraźnego podziału, kto jest mile widziany, a kto nie. I następnie stworzenie tym ludziom ekosystemu do rozwoju ich zainteresowań.

Więc jeśli chcesz rozwijać swój biznes i zarabiać konkretne pieniądze w sposób regularny – jesteś bardzo mile widziany w naszym plemieniu Skutecznego Marketingu Online.

Jeśli jednak jesteś jednym z tych dziwaków, który nie potrafią spać, bo mają o piksel za daleko w prawo, albo okazja przefrunie im koło nosa, bo w ofercie była literówka, to darujmy sobie, bo się razem wykończymy.

Za tych dziwaków pewnie oberwie mi się ostry hejt – jeśli jednak jesteś taki, jak ja, to prawdopodobnie zrywasz boki, albo już kupiłeś książkę a tu wróciłeś z ciekawości.

Po trzecie: faktycznie ulepszaj proces konwersji

Czyli to, o czym mówiliśmy na początku – rzuciłem się do nauki ważnych rzeczy: pisanie ofert, układanie lejków sprzedażowych, oferty video, stworzenie stron  internetowych itd. Mógłbym tu na siłę udawać, że to nieważne, aby zwiększać moje pozycjonowanie na odróżnianie się od reszty branży, ale niestety kłamałbym. A w długoterminowych relacjach szczerość jest najważniejsza.

Miałem wielu klientów, którzy mieli swoje plemiona, ba, nawet znali się na pozycjowaniu (co się mega rzadko zdarza), ale kompletnie nie mieli pojęcia, jak właściwie ułożyć proces konwersji i to powodowało, że ich sprzedaż i tak była bliska zeru.

Dobra, ostatnia pomoc w tym tekście, bo miałem zająć tylko 5 minut Twojego czasu.

Najważniejsze punkty dobrze przygotowanego procesu konwersji (zamiany oglądacza w klienta):

Jeśli podobało Ci się i uważasz za przydatne to, co przeczytałeś, zapraszam do zakupu książki, gdzie znajdziesz więcej tego typu wiedzy:

Daniel_Wilczek_Skuteczny_Marketing_ksiazka_Marketing_dla_przedsiebiorcow_szkoleniowcow_specjalisto_e-sklepow_img_5

59,90 zł

Książka drukowana + ebook

(Wysyłka po 10.01.2020)

Daniel_Wilczek_Skuteczny_Marketing_ksiazka_Marketing_dla_przedsiebiorcow_szkoleniowcow_specjalisto_e-sklepow_img_5

29,90 zł

Książka elektroniczna - ebook

A przepraszam, 53% mojego plemienia nie kupi nic, jeśli nie wie, od kogo oraz że jest to praktyk. Jeśli do tej pory mnie nie znasz to:

Daniel Wilczek

Właściciel agencji reklamowej, współwłaściciel software house’u i autor książki o marketingu online.

Marketingiem zajmuje się od 10 lat, od 7 zawodowo. Uczył się z wielu źródeł, ale zawsze powtarza, że najskuteczniejsza wiedza pochodziła od Pawła Danielewskiego i z praktycznych działań.

Pewnego dnia jeden z pracowników zapytał go, czy nie myślał o zrobieniu szkoleń online, skoro i tak cały czas przekazuje wiedzę klientom. Było masę śmiechu w firmie, że nikt na to wcześniej nie wpadł. I tak powstał projekt szkoleniowy na stronie, którego właśnie jesteś.

Pomagamy budować skuteczne schematy marketingu online: w szczególności firmom sprzedającym wiedzę w postaci kursów online, specjalistom i e-sklepom.

Jeśli szukasz sposobów na: więcej klientów, maksymalizację średniego zysku z każdego zdobytego klienta i automatyzację Twojego e-biznesu, to jesteś we właściwym miejscu.

Ale co ja wyprawiam, skoro mogę Ci pokazać moich klientów:

Magdalena Balcerzak – prezes Heksagon Sp. z o.o.

Fryderyk Karzełek – przedsiębiorca i mówca motywacyjny, autor Klubu555

Marcin Kądziołka – prezes Złote Myśli Sp. z o.o.

Daniel_Wilczek_Skuteczny_Marketing_ksiazka_Marketing_dla_przedsiebiorcow_szkoleniowcow_specjalisto_e-sklepow_img_5

59,90 zł

Książka drukowana + ebook

(Wysyłka po 10.01.2020)

Daniel_Wilczek_Skuteczny_Marketing_ksiazka_Marketing_dla_przedsiebiorcow_szkoleniowcow_specjalisto_e-sklepow_img_5

29,90 zł

Książka elektroniczna - ebook

Notabene – Paweł Danielewski – mój mentor i jeden z najlepszych markterów w kraju, który robił kampanię dla takich wydarzeń jak NAC i przyjazd Tony’ego Robbinsa do Polski – napisał przedmowę do niej. A skoro tak zacne osoby, jak wymienione powyżej, chcą się ze mną pokazać i mnie polecać, to znaczy, że chyba coś w tym jednak jest. MIŁEJ LEKTURY!

Daniel_Wilczek_Skuteczny_Marketing_ksiazka_Marketing_dla_przedsiebiorcow_szkoleniowcow_specjalisto_e-sklepow_img_5

59,90 zł

Książka drukowana + ebook

(Wysyłka po 10.01.2020)

Daniel_Wilczek_Skuteczny_Marketing_ksiazka_Marketing_dla_przedsiebiorcow_szkoleniowcow_specjalisto_e-sklepow_img_5

29,90 zł

Książka elektroniczna - ebook