Opinie Klientów

Poniżesz znajdziesz część opinii o współpracy z Danielem Wilczek.  Kliknij w wybrane zdjęcie, aby uruchomić wideo.

Daniel_Wilczek_Marketing_dla_przedsiebiorcow_marketing_dla_malych_firm_marketing_dla_srednich_firm_marketing_dla_startupow_szkolenia_z_marketingu_fot_omnie-min

Daniel Wilczek

 Cześć.

Jestem właścicielem małej agencji marketingowej. Tak małej, mam talent do analizowania i tworzenia skutecznych strategii marketingowych, ale miałem już okazję prowadzić duże zespoły i zdecydowanie wolę pracę konsultanta wspieranego przez kilku specjalistów. Także, biznes zostawię Tobie a sobie odnalezienie sposobów na to, aby Twój biznes mógł generować więcej przychodu, oczywiście zarabiając na Twoim sukcesie. 

Dziwne prawda taka szczerość w biznesie. Mała agencja, a nie mega korporacja. Chce zarobić na współpracy. Nauczył mnie tego mój mentor – Fryderyk Karzełek. “Nie traktuj klienta jak kretyna, nie chowaj przed nim swoich intencji i tego kim jesteś, powiedz wprost, chce aby Pan został naszym klientem.”

Marketingiem zajmuje się od 10 lat, od 7 zawodowo. Uczyłem się z wielu źródeł ale najskuteczniejsza wiedza pochodziła od Pawła Danielewskiego, który był uprzejmy napisać przedmowę do mojej książki “skuteczny marketing”, i z praktycznych działań.

Jeśli szukasz sposobów na więcej klientów, maksymalizację średniego zysku z każdego zdobytego klienta i automatyzację Twojego e-biznesu to jesteś we właściwym miejscu.

GALERIA

Daniel_Wilczek_Marketing_dla_przedsiebiorcow_marketing_dla_malych_firm_marketing_dla_srednich_firm_marketing_szkolenie_img_1-min
Daniel_Wilczek_Marketing_dla_przedsiebiorcow_marketing_dla_malych_firm_marketing_dla_srednich_firm_marketing_szkolenie_img_2
Daniel_Wilczek_Marketing_dla_przedsiebiorcow_marketing_dla_malych_firm_marketing_dla_srednich_firm_marketing_szkolenie_img_3
Daniel_Wilczek_Marketing_dla_przedsiebiorcow_marketing_dla_malych_firm_marketing_dla_srednich_firm_marketing_Fryderyk_Karzelek_img-min
Daniel_Wilczek_Marketing_dla_przedsiebiorcow_marketing_dla_malych_firm_marketing_dla_srednich_firm_marketing_Piotr_Majewski_img_-min
Daniel_Wilczek_Marketing_dla_przedsiebiorcow_marketing_dla_malych_firm_marketing_dla_srednich_firm_marketing_Pawel_Danielewski_img_-min_
Daniel_Wilczek_Skuteczny_marketing_okladka

Skuteczny Marketing

W drugiej dekadzie XXI wieku skuteczny marketing to budowa swojego plemienia. Budowa plemienia z kolei to połączenie empatii ze skuteczną strategią marketingową. Naucz się, jak prowadzić skuteczny marketing online w Twojej firmie.